woensdag 25 september 2013

Films







Films > Waar gebeurd. Wat haal ik eruit?
Waar gebeurde films die ik heb gezien zijn The Impossible, Intouchables, The Vow, Thirtheen en The Terminal. 
Dit zijn de films die ik me kan herinneren die waar gebeurd zijn. De meeste zijn echt helemaal  gebeurd zoals in de film, en The Terminal is geïnspireerd op belevenissen. 

Ik vond The Impossible een hele heftige film, ik kan me dat bijna niet voorstellen.. 
Het gaat heel kort samengevat over een familie die een tsunami mee maakt en elkaar kwijt raakt.
Ik haal hieruit, dat je ziet wat een familie voor elkaar doet, bereid zijn heel ver te gaan. Dat sommige mensen zo sterk zijn. En dat veel mensen andere mensen helpen, maar zichzelf helemaal wegcijferen. 

Intouchables vind ik ook een hele mooie film. Ik haal hieruit dat je niet meteen moet oordelen, en dat je iedereen een kans kunt geven. Dat je een vriendschap kan sluiten met iemand waarvan je het nooit verwacht. 

Uit The Vow haal ik, dat je elke kans moet nemen die je krijgt. En dat je sterk moet zijn, maar dat je daarna kunt beseffen of zien wat je gedaan hebt. Samen en alleen. 



The Impossible
Intouchables
The Vow