vrijdag 20 september 2013

Muziek




Muziek > Waar luister ik naar? Wat zou ik leuk vinden om te bezoeken/zien? 


Eigenlijk vind ik alle muziek leuk.. Ik luister vaak naar top 40 muziek, ik vind het leuk om daar het verschil in te zien, maar dat je toch ook kan zien dat het goede liedjes zijn.
Sommige artiesten of bands vind ik heel leuk, ze hebben dan een eigen geluid wat mij aanspreekt. 

Bastille, Beyonce, The Script, One Republic, The Wanted, Tom Odell, Imagine Dragons, John Mayer, Armin van Buuren vind ik erg goede muziek hebben. 












Ik luister ook vaak top 40 muziek, dat zijn vaak liedjes die nieuw zijn en mensen leuk vinden. Daar heb je ook weer albums in, dan vind ik het bijvoorbeeld leuk om te luisteren naar de hitzones van 538. 
Wat ik ook een fijn album vind om naar te luisteren is; Radio 538 Ibiza Top 50. 

In oktober komt John Mayer naar Nederland en treed op in het Ziggodome, daar ga ik heen. Ook zou ik het heel leuk vinden om naar een concert te gaan van The Script.. of een andere band of artiest. Als je naar een concert gaat is het toch heel anders als dat je het thuis luistert. Je krijgt er zo'n andere indruk van, het is groot en een show. De liedjes worden nog beter overgebracht.