woensdag 25 september 2013

Fotografie






Fotografie > Fotografie in mijn omgeving. Wat heb ik hier van, en van gezien?

We hebben thuis wat foto's aan de muur hangen. We hebben een panorama van een uitzicht over New York in de woonkamer. 
We hebben ook privĂ© foto's in de kamer. 




Ik ben ook een keer naar een expositie van Erwin Olaf geweest, in het MMKA. Daar waren toen keyhole, berlin, dusk, dawn, en wat van zijn selfprotraits. 
Keyhole


Berlin


Dusk en Dawn

Selfprotraits (Berlin)
 Berlin 
 Berlin 
Selfprotraits (Berlin)



De expositie was heel gaaf, de foto's waren mooi, en het decor eromheen ook. Er waren kostuums, filmpjes hoe het gemaakt werd, de vorm en kleur. 
Ik vond het heel leuk om zo te zien, je kijkt dan heel anders naar een foto.. 
Ik vind het heel knap dat een foto zoveel kan overbrengen, het kan zoveel zeggen.  
Een foto kan ook heel verschillend zijn, groot, klein, grote indruk, kleine indruk, en het kan van alles zeggen. 
Een stukje herinnering, een portret, een versiering of een uitbeelding, het kan allemaal in een foto.